Bottoming For the First Time Be Like...

Discussion in 'Sex and Adult' started by Fanon, Sep 6, 2016.

  1. Fanon

    Fanon
    Expand Collapse
    Amor nunca é melhor do que o amante
    The 100 Daps Club Supporter

    Age:
    23
    Joined:
    Aug 16, 2016
    Messages:
    156
    Daps Received:
    291
    Gender:
    Male
    Location:
    Kansas City
    Orientation:
    Gay
    Dating:
    Not looking

    Although I found this hilarious, does your first time really hurt THAT much? An inquiring and inexperienced mind would like to know...lol
     
  2. alton

    alton
    Expand Collapse
    Squad Leader The Great Debater The 1000 Daps Club

    Age:
    39
    Joined:
    Sep 5, 2015
    Messages:
    1,549
    Daps Received:
    2,350
    Gender:
    Male
    Location:
    Brooklyn, NY
    LMFAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Yeah, its was similar, I just wasn't that vocal about it. But in my mind....LMAO
     
    itsumoconfused, OhSheit and Fanon dapped this.
  3. itsumoconfused

    itsumoconfused
    Expand Collapse
    The 100 Daps Club

    Age:
    27
    Joined:
    Mar 6, 2016
    Messages:
    116
    Daps Received:
    222
    Gender:
    Male
    Location:
    New York
    Orientation:
    Bisexual
    Dating:
    Single
    I feel this video tells my life. Like every time I bottom it feels like that and the facial expressions were almost completely the same. I feel like every time is basically my first time. Not sure if that means I should do it more...? (For the sake of titles, if I'm doing more than just foreplay then I lean more towards vers top) But still... how do you move from eternal first time feelings?
     
    Fanon dapped this.
  4. Jai

    Jai
    Expand Collapse
    The 100 Daps Club

    Age:
    32
    Joined:
    Oct 8, 2015
    Messages:
    191
    Daps Received:
    216
    Gender:
    Male
    Location:
    U.S.
    Dating:
    Single
    My first time bottoming happened just like that scene between Halle Berry and Billy Bob Thorton in Monster Ball (positions, screaming and all). I got banged pretty hard and if it wasn't for him hitting the spot properly and me finally relaxing myself after thrity or so minutes trying, I would have slipped into a coma. The saying. "It hurt so good," aint a lie in book.
     
    Fanon and Coolguy22 dapped this.
  5. Fanon

    Fanon
    Expand Collapse
    Amor nunca é melhor do que o amante
    The 100 Daps Club Supporter

    Age:
    23
    Joined:
    Aug 16, 2016
    Messages:
    156
    Daps Received:
    291
    Gender:
    Male
    Location:
    Kansas City
    Orientation:
    Gay
    Dating:
    Not looking
    [​IMG]
    ...well damn. You got me over here shocked, but slightly turned on and jealous. lol
     
    Champagne_Papi, Sean, DreG and 1 other person dapped this.
  6. mysticalsoul

    mysticalsoul
    Expand Collapse
    Squad Member

    Age:
    28
    Joined:
    Oct 10, 2015
    Messages:
    28
    Daps Received:
    25
    Gender:
    Male
    Location:
    Milwaukee, WI
    Dating:
    Single
    I had an experience being bottomed for the first time about a week ago. I am on break from that in a while. I could not be a bottom getting casually fucked by tops all the time. These Niggaz are not worth having no walls in the future. ijs
     
    Shon, eli94, ControlledXaos and 3 others dapped this.
  7. Mendizi

    Mendizi
    Expand Collapse
    Lurker

    Age:
    47
    Joined:
    Nov 4, 2015
    Messages:
    13
    Daps Received:
    10
    Gender:
    Male
    Location:
    London
    Dating:
    In a Relationship
    It was along time ago (I'm not quoting the openig reel from the Star Wars movies lol) with a guy who I had the hots for. It was good.
     
  8. African King

    African King
    Expand Collapse
    Squad Veteran Most Valuable Player The 1000 Daps Club Supporter

    Age:
    27
    Joined:
    Aug 21, 2015
    Messages:
    1,074
    Daps Received:
    2,073
    Gender:
    Male
    Location:
    Atlanta, GA
    Orientation:
    Homosexual
    Dating:
    Single
    LOL THAT WAS HILARIOUS. @Nick Delmacy how does it feel when you are on the receiving end? #noshadeBUTSHADE

    hahahaha jk
     
    Sean, DreG and SB3 dapped this.
  9. Omega Level

    Omega Level
    Expand Collapse
    "Now I am become death, the destroyer of worlds."
    The 100 Daps Club

    Age:
    39
    Joined:
    Sep 9, 2015
    Messages:
    202
    Daps Received:
    307
    Gender:
    Male
    Location:
    New York
    Yea the first time ain't no joke. Esp if you haven't tested the waters at all by using fingers, toy or something to get prepared.

    My first time felt like my whole ass was gonna fall off afterwards. And dude wasn't even big.

    Once you practice tho and know what works for you, it's easy as Sunday morning. :babylawd:
     
  10. King Zorro

    King Zorro
    Expand Collapse
    I've learned that I still have a lot to learn.....
    The 100 Daps Club

    Joined:
    Nov 2, 2016
    Messages:
    174
    Daps Received:
    226
    Gender:
    Male
    Location:
    Rochester, NY
    Orientation:
    Bisexual
    Dating:
    Single
    Mine wasn't that bad. We eased our way then it started feeling amazing lol
     
  11. Sean

    Sean
    Expand Collapse
    The 100 Daps Club Supporter

    Age:
    37
    Joined:
    Aug 21, 2015
    Messages:
    360
    Daps Received:
    522
    Gender:
    Male
    Location:
    32.7574° N, 97.3332° W
    My first time bottoming was at St. Mary's hospital with a pretty, nice smelling white nurse cradling my head and telling me to breathe and that everything was gonna be ok, while the doc was running a plastic tube up my ass, dilating my colon in the process. Lol. Since that experience, I have opted not to have nothing but my doctor's latex gloved-finger go up my butt again, without anesthesia.
     
    Mendizi and OhSheit dapped this.
  12. LeMignon

    LeMignon
    Expand Collapse
    Sith Lord
    The 100 Daps Club

    Age:
    22
    Joined:
    Nov 2, 2015
    Messages:
    200
    Daps Received:
    217
    Gender:
    Male
    Location:
    New Orleans, LA
    My first time was extremely painful... first few times actually. Once I got over the pain, it was nothing but pleasurable.
     
  13. Champagne_Papi

    Champagne_Papi
    Expand Collapse
    side-n*gga paralegal
    Most Comedic Player The 1000 Daps Club Best Gifs

    Joined:
    Dec 1, 2015
    Messages:
    967
    Daps Received:
    1,488
    Gender:
    Male
    Location:
    Chicago, IL
    who let him post this gif gotdammit
    :dead1::dead1::dead1:
     

Share This Page